Subject: Andmete jagamine
From: "Sandra Remmelgas" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Fri, 14 Feb 2025 11:08:45 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Olen Tartu Rakenduslikus Kolledžis kursusejuhataja. Sain järgmise kirja 
töötukassalt:

"Lugupeetud Tartu Rakenduslik Kolledži esindaja.

Töötuskindlustuse seaduse (TKindlS) § 23 lg 3 kohaselt on töötukassal oma 
eesmärgi saavutamiseks ja ülesannete täitmiseks vajalikke andmeid õigus 
saada kõikidelt riigi- ja kohaliku omavalitsuse üksuse asutustelt ja nende 
peetavatest andmekogudest ning kindlustatutelt, tööandjatelt, töötutelt, 
tööturumeetmete ja hüvitise taotlejatelt, samuti teistelt isikutelt, kui 
andmete saamist ei ole piiratud seadusega. TKindlS § 23 lg 2 p 2 kohaselt 
täidab töötukassa oma eesmärgi saavutamiseks järgmist ülesannet - korraldab 
tööturuteenuste osutamist ja osutab tööturuteenuseid.

Vabariigi Valituse 29.09.2023 määruse nr 90 „Tööhõiveprogramm 2024–2029“ § 
24 kohaselt osutab töötukassa tööturuteenust „tasemeõppes osalemise toetus“. 
Tasemeõppes osalemise toetus on kutsehariduse, rakenduskõrghariduse või 
bakalaureuseõppe õppekava alusel kõrghariduse omandamise ajal makstav 
igakuine toetus, kui inimene asub õppima õppekohale, mida rahastatakse 
riigieelarvest (§ 24 lg 1). Töötukassal on õigus tasemeõppes osalemise 
toetuse maksmine lõpetada, kui inimene ei osale mõjuva põhjuseta õppetöös, 
või tasemeõppes osalemise toetuse andmise otsus kehtetuks tunnistada, kui 
inimene ei ole õppima asunud (§ 24 lg 15).

Eeltoodust tulenevalt soovime täpsustada õppija XXX õppimise andmeid Tartu 
Rakenduslik Kolledžis.

XXX asus 01.09.2024 õppima erialale „Kasutajakogemuse ja kasutajaliidese 
disaini nooremspetsialist“. Oleme saanud infot, et isik on õpingud 
katkestanud. EHIS andmetel seda veel vormistatud pole.

Palume koolil täpsustada, millistel kuudel osales õppija XXX õppetöös ning 
milline on tema viimane õppetöös reaalselt osalemise kuupäev? Töötukassal on 
oluline teada, mis kuupäevast alates ei ole õppija enam ühtegi päeva 
õppetöös osalenud kuni tema eksmatrikuleerimiseni. Kui õppija ei ole ühtegi 
päeva õppetöös osalenud, siis palume koolil ka seda kinnitada.

Samuti palume koolil töötukassale edastada XXX õpisoorituste tõend.

Töötukassa vajab eelnimetatud andmeid ja tõendit tasemeõppes osalemise 
toetuse maksmiseks või toetuse maksmise lõpetamiseks või toetuse andmise 
otsuse kehtetuks tunnistamiseks. Tasemeõppes osalemise toetust on õppijal 
õigus saada, kui õppur ka tegelikult õppetöös osaleb ja seetõttu on õppija 
korrektsed õppetöös osalemise andmed meie jaoks olulised.

Palume koolil vastata esimesel võimalusel.

Lugupidamisega

Julia Nedorezova

Tartumaa osakond

juhtivkonsultant (teenused)

Toetame töö ja töötaja leidmisel!

 <tel:737%207204> 737 7204

 <http://tootukassa.ee/> tootukassa.ee

 <http://facebook.com/eestitootukassa> facebook.com/eestitootukassa"

Tahan üle kinnitada, kas mul on õigus neid andmeid töötukassaga jagada?

Parimate soovidegaSandra Remmelgas · mentor- praktika koordinaator
56969568VOCO Tartu Rakenduslik Kolledž
Kopli 1, 50115 Tartu / voco.ee/kool/it-kool/ <https://voco.ee/kool/it-kool/>

  <https://voco.ee/img/signatuuri-logo/voco-signatuur-it-kool.png>

 <https://www.facebook.com/tartuvoco/> 
<https://www.instagram.com/tartuvoco/> 
<https://www.youtube.com/kutseharidus>